According to researches by the adsmember team
मेल: [email protected] इंस्टाग्राम: ebeebe.yt mój reflink do HL: highlive.tv/#/ref/ebeebe kolejność niektórych सीन जेस्ट przypadkowa

source

Rate us
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
31 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Jukej
Jukej
1 month ago

Don Diego prosze skacz tegoo pajaca Co sie uwaza sza wielkiego prawilniaka a w srodku to maly chlopczyk co huja wie o zasadsch.

Madzia Grygers
Madzia Grygers
1 month ago

Denis coraz bardziej TY i OJCIEC przypominacie MURAŃSKICH

Mecenas Z Krakowa
Mecenas Z Krakowa
1 month ago

Nie wiem kto im te zasady pisze

Krychol
Krychol
1 month ago

Don Diego zapunktował, szacun i powodzenia!

NorveG
NorveG
1 month ago

Co się stało że Denis je jebnol Diego jaki respekt przednim jednak czuję

forma789
forma789
1 month ago

Z partyzanta juz nie wali? Dziwne 🤔

Dominik
Dominik
1 month ago

Przypomina mi się f2f Ferrari Polak jak Polak zapytał Ferrariego czy jestem frajerem a on powiedział no nie jesteś ale zachowałeś się jak frajer

Ita Que
Ita Que
1 month ago

Pan Dawid bardzo fajnie się pokazał! Udowodnił że można wierzyć w swoje przekonania, bez przeszkadzania innym…
A Denis… no cóż… patologia intelektualna jak zwykle…

Dawiden
Dawiden
1 month ago

Don Diego jest groźny auuuu

kamil pietrek
kamil pietrek
1 month ago

XD

artur kozanowski
artur kozanowski
1 month ago

Don diego pies ubity będzie

Maciej M.
Maciej M.
1 month ago

Kubiszyn nie zna znaczenia słowa "frajer". Gdyż to co Denis zrobił, czyli walnął z partyzanta Alanowi według zasad Denisa, chronił rodzinę przed hejtem, czyli nie pozwolił obrażać jej. Słowo frajer w slangu więziennym oznacza donosiciel, nie grypsujący. Po za więzieniem na wolności przyjęło się, że frajer to osoba bardzo naiwna, dająca się wywieźć w pole, lub się sprzedać jak kota w worku czyli niezorientowana w danej dziedzinie, nie umiejąca przestrzegać zasad w danym środowisku. Dziwne jak zawodnicy na konferencjach używają słów, których znaczenia nie znają. Jak najbardziej jestem za Denisem, będę jemu kibicować. Kubiszyn to taki filozof lubi mędrkować. Nie podoba mi się jego zachowanie.

Lu7yn
Lu7yn
1 month ago

Diego wypad bardzo dobrze, spoko zimek i dobrze się napierdala.

Ziggy21
Ziggy21
1 month ago

Don Diego zapierdol FRAJERA I KONFITURĘ

dawid15893
dawid15893
1 month ago

Diego wygrałeś to

gustaw93
gustaw93
1 month ago

Rozumiem don Diego, Denisowi debilowi ciężko cokolwiek wytłumaczyć bo on i tak nic nie rozumie, ma swój świat prawilniak

Irek irek
Irek irek
1 month ago

wszyscy którzy wyrazili swoje opinie na temat deniska muszą teraz przepraszać, a on to nie ma za co przepraszać XD Diego pokazał kto omijał lekcje. ps. przepraszam ze uważam deniska za osobe o niskim poziomie IQ

felix420
felix420
1 month ago

1:22 – oj chyba ma na oku Plan C

Daniel Jasina
Daniel Jasina
1 month ago

Jaką czapkę ma malik?

Borbert
Borbert
1 month ago

Plus dodam że bardzo żenujące jest jak Denisek skakał do Alana o byle gówno a jak ma przed sobą Don Diego to już nie leci z łapami.

Daniel Jasina
Daniel Jasina
1 month ago

Jaką czapkę ma malik?

Dawid Kruzolek
Dawid Kruzolek
1 month ago

Denis już zgłupiał od tej charakterności

szpackyu
szpackyu
1 month ago

Diego, zabij go prosze

Oskar Wi
Oskar Wi
1 month ago

Wy dzieci internetu, gdzie możecie pisać co chcecie, bez żadnych konsekwencji nigdy nie zrozumiecie tego jakimi wartościami kieruje się Denis, on przynajmniej ma zasady których się trzyma na których został wychowany, wy zaś macie internet i żadnych zasad, wiec ciężko abyście w ogóle pojęli o czym ten chłopak mówi i dlaczego w ten sposób się zachowuje. Tu panuje ubliżanie jeden drugiemu, ale tam jest prawdziwy świat i za słowa wypowiedziane ponosi się karę. Diego mógł ważyć słowa, wiedział doskonale do kogo je wypowiada i co go za to czeka.

KUCHY KING
KUCHY KING
1 month ago

Uwielbiam Don Diego za to jak rozpierdala Denisa swoim opanowaniem i spokojem ducha i nie daje sobie wejść na głowę. Denis się kurwa ciśnieniuje a Mateusz ma z tego bekę XD

Krzysztof Choiński
Krzysztof Choiński
1 month ago

Diego Mistrz 😀

Borbert
Borbert
1 month ago

No w sumie racja, charakterność wylewa się z tego Denisa jak i inteligencja.

es
es
1 month ago

Denis to taki typ co jak ktos sie spojrzy na niego w autobusie to juz jest stracony i zasluguje na wpierdol. Sztywny typ brawo <3

Antylopa Gnu
Antylopa Gnu
1 month ago

Malik jak Ty wyglądasz pseudo raper

Kubuś
Kubuś
1 month ago

Don Diego na spokojnie wszystko po nim spływa a naprawdę 99% po niektórych słowach by wygotowało . Nie musi wymyślać jakichś skomplikowanych wyzwisk żeby ubliżyć Denisowi .Denis to taki Byczek który jest giga wkurwiony . Ale to jest naprawdę dziwne często ludzie którzy siedzieli rzeczywiście się tym szczycą że nic nie wiesz o tym świecie itp i dobrze bo lepiej jest nie mieć z tym nic wspólnego . Jednak głowa sportowca to głowa sportowca .

es
es
1 month ago

Don diego tez se chyba z alanem blanta przykopcil na wyluzowanie XDD

31
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x